Skip to main

Политика за поверителност на Kaspersky Lab за уебсайтове

Последна актуализация: 28.4.2020 г. Какво е новото

ИНФОРМАЦИЯ ЗА АДМИНИСТРАТОРА НА ДАННИ

Настоящата Политика за поверителност е приложима към уебсайтовете на AO Kaspersky Lab, която се намира на bldg. 3, 39A, Leningradskoe Shosse, Moscow, 125212, Russian Federation („Kaspersky“, „Kaspersky Lab“ или „ние“), които получават данни и са свързани с тази Политика на поверителност. Тя не е приложима за уебсайтове на Kaspersky, които не показват или не предоставят връзка към тази Политика за поверителност или имат собствена Политика за поверителност. Тя също така не е приложима към услугите и продуктите на Kaspersky Lab, освен ако те не се свързват с тази Политика за поверителност.

В тази Политика за поверителност, ние предоставяме информация относно обработката и поверителността на Вашите лични данни, когато използвате нашите уеб страници. Като компания, която е експерт в сигурността, поверителността и сигурността на данните са изключително важни за нас. Поради тази причина ние сме поели ангажимента да уважаваме и защитаваме Вашата поверителност и обработваме личните Ви данни конфиденциално. Препоръчваме да посещавате редовно тази уеб страница, тъй като Политиката за поверителност може да бъде актуализирана поради възможни промени в закона и промени в нашите вътрешни процеси.

Ако имате някакви въпроси или коментари относно обработването на Вашата лична информация и практиките за поверителност на Kaspersky или ако желаете да актуализираме информацията или предпочитанията, които сте ни предоставили, моля, свържете се с нашето длъжностно лице по защита на данните на адрес https://support.kaspersky.com/general/privacy или директно се свържете по пощата или чрез имейл: Kaspersky Labs GmbH, Ingolstadt, Despag-Strasse 3, 85055, Germany, dpo@kaspersky.com.

Можете също така да се свържете с представител на Kaspersky за ЕС (съгласно член 27 от ОРЗД): Kaspersky Labs GmbH, Ingolstadt, Despag-Strasse 3, 85055, Germany, info@kaspersky.de, +49 (0) 841 98 18 90.

ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ

По принцип можете да посетите и прочетете по-голямата част от съдържанието на наш уебсайт, без да предоставяте никакви лични данни.

За процеса на извличане на исканата от Вас информация от нашите уебсайтове нашите сървъри съхраняват определени данни, които са необходими за предоставянето на услуги и/или за статистически цели или за целите на сигурността в анонимизирана или псевдонимизирана форма (псевдонимизирана форма означава, че данните се събират под псевдоним, т.е. уникален, случаен, буквено-цифрен низ, генериран вътрешно с цел да се идентифицира всеки запис на данни). В този контекст се записва обща информация, като име на Вашия домейн или тип на браузъра. Тези данни не ни позволяват да правим заключения по отношение на Вашата идентичност. Тези анонимизирани или псевдонимизирани данни се изтриват незабавно след тяхната статистическа оценка.

Ние не обработваме никакви „Специални категории лични данни“ за Вас (това включва данни за Вашата раса или етнос, религиозни или философски убеждения, сексуален живот, сексуална ориентация, политически възгледи, членство в синдикални организации, информация за Вашето здраве и генетични и биометрични данни).

ЗАЩО ОБРАБОТВАМЕ ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ

Целите на обработката на личните данни, които ни предоставяте, зависят от използваните от Вас уебсайтове, услуги и функции. По-специално използваме данните за:

  • гарантиране на изпълнението на договор с потребители и за гарантиране на необходимата ефективност на услугите за клиенти;
  • защита на потребителя от известни заплахи за сигурността на информацията;
  • подобряване на взаимодействието и работата на потребителя с нашите услуги, в частност при смяна на интерфейси и предоставяне на желаното съдържание и реклами, свързани с маркетингови цели;
  • предоставяне на техническа поддръжка на продукти и услуги за клиенти и за подобряване на качеството на продуктите и услугите;
  • даване на отговори на Вашите въпроси и по друг начин за взаимодействие с Вас;
  • гарантиране на сигурността на нашите уебсайтове и гарантиране на защита срещу измами както за Вас, така и за нас.

КАКВО Е НАШЕТО ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ОБРАБОТКА НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ

Нашето законосъобразно основание за обработване на Вашите общи лични данни:

  • обработване, което е необходимо за изпълнението на договор със субекта на данни или за предприемане на стъпки за сключване на договор;
  • когато то е необходимо за нашите законни интереси, а Вашите интереси и основни права не са в противоречие с тези интереси:
    • за гарантиране на текущата сигурност и правилното функциониране на нашия уебсайт и свързаните ИТ системи и за предотвратяване на измами;
    • ограничени лични данни се съхраняват, в случай че физическите лица са поискали от нас да не обработваме техните лични данни, с цел да се гарантира, че Kaspersky Lab може да спази изискванията на тяхното искане.
  • Вашето изрично съгласие за обработка за въпросната цел;
  • обработване, което е необходимо за спазване на правно задължение.

АВТОМАТИЗИРАНО ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ

Ние не използваме автоматизирано вземане на решения на нашите уебсайтове и услуги.

КАКВИ ЛИЧНИ ДАННИ ОБРАБОТВАМЕ И КАК ГИ ИЗПОЛЗВАМЕ

My Kaspersky, Kaspersky Account, Kaspersky Small Office Security Management Console и Anti-Theft Web Management (наричани по-нататък „Услугата“)

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • Вашия имейл адрес и парола, когато се регистрирате за нашата Услуга;
  • номер на мобилен телефон;
  • информация за Вашите устройства и лицензи;
  • информация, която сте предоставили на техническата поддръжка на Kaspersky Lab;
  • дата на изтичане на срока на Вашата банкова карта и последните 4 символа от номера на Вашата банкова карта;
  • статистическа информация за Вашия браузър (имена на домейни, IP адреси, мрежов доставчик, типове браузъри и друга информация за клиентската среда, какви приложения на Kaspersky Lab използвате и как ги използвате, уебстраницата, която сте посетили непосредствено преди посещението на нашия уебсайт, страниците на нашия уебсайт, които сте посетили, времето, прекарано на тези страници, информацията, която сте търсили на нашия уебсайт, часове и дати на достъп, както и други статистически данни от хора, които посещават нашия сайт);
  • пълен списък с данните, събирани от My Kaspersky на управляваните устройства, моля, вижте раздел „Условия, засягащи обработката на данни“;
  • пълен списък с данните, събирани от Конзолата за управление на Kaspersky Small Office Security на управляваните устройства, моля, вижте раздел „Условия, засягащи обработката на данни“.

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. За да можете да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, трябва да създадете личен акаунт, което изисква от Вас да ни предоставите Ваш имейл адрес (който ще бъде Вашето потребителско име) и парола. Ние ще обработим и използваме тази информация единствено за да Ви предоставим Услугата, освен ако Вие не се включите изрично в обработка или употреба за други цели (например да получавате полезни новини за продукти и услуги на Kaspersky Lab по имейл). Може да се наложи да ни предоставите номера на своя мобилен телефон с цел допълнителна защита на Вашия акаунт от неупълномощен достъп. Ние ще използваме номера на Вашия мобилен телефон единствено за да Ви изпращаме кодове за сигурност за упълномощаване.

Настройка на акаунт и покупки. Може да преглеждате, актуализирате и коригирате данните в своя акаунт, парола и предпочитания или дори да изтриете своя акаунт по всяко време чрез функцията Account Settings („Настройка на акаунт“). Освен това, ще можете да преглеждате историята на покупките си от доставчика на нашия уеб магазин. В Account Settings („Настройка на акаунт“) също можете да свържете банкова карта за лесни покупки на допълнителни продукти и услуги на Kaspersky Lab. Ако активирате тази опция, доставчикът на нашия уеб магазин ще прикрепи данните на Вашата банкова карта към Вашия акаунт и ще я запази за бъдещи поръчки. Kaspersky Lab ще предостави специална връзка към акаунта на вашия доставчик на уеб магазин и ще прави поръчки, от Ваше име, когато те са направени от Вас. Нашият доставчик на уеб магазин същи ни предоставя информация за датата на изтичане на Вашата банкова карта, както и последните 4 символа на номера на банковата ви карта. Но ние няма да имаме достъп до друга данни от Вашата кредитна карта, съхранена от доставчика на нашия уеб магазин. Връзката към Вашия акаунт ще бъде осъществена само технически чрез комбинация от вътрешно Потребителско ИД и парола. Тези данни за няма да ни предоставят достъп до Вашата банкова карта или други лични данни, съхранявани от нашия доставчик на уеб магазин. Вътрешното Потребителско ИД се използва за стартиране на поръчки, които сте направили през уебмагазина.

Устройства. След регистрация, ще можете да управлявате всички Ваши устройства, които защитавате чрез продукти на Kaspersky Lab. Например, можете да защитите изгубени или откраднати устройства, лесно да проверявате състоянието на продуктите на Kaspersky Lab на всяко устройство или да отстранявате съществуващи проблеми. За да направите това, трябва да свържете тези устройства чрез функцията Devices („Устройства“). В този случай, ще бъде установена връзка между Вашия акаунт и устройствата, които свържете. Това, разбира се, ще бъде използвано единствено за целите на предоставяне на функцията „Устройства“, освен ако Вие изрично не се включите в нейното използване за други цели.

Лицензи. Можете да управлявате всички лицензи на продукти на Kaspersky Lab чрез функцията Licenses („Лицензи“), като добавите Вашия валиден код (кодове) за активиране за всеки продукт и го свържете с устройството, на което се използва. Също така можете да изберете да получавате автоматично напомняне за изтичащи лицензи или да използвате функцията за автоматично подновяване. Напомнянията ще Ви бъдат изпращани по имейл само ако Вие изрично изберете това.

Поддръжка. Ако заявите поддръжка от нашия екип по техническа поддръжка или от екипа на Virus Lab, използвайки услугите за поддръжка, ние ще поискаме от Вас информация, която ни е необходима, за да можем да предоставим тази поддръжка, като например Вашия номер на регистрация/лиценз, последните 4 символа от номера на Вашата банкова карта, използвана за закупуване на лиценза, имейл адрес и информация за продукта, с който е свързан Вашият проблем, компютърния Ви хардуер, софтуер и естеството на проблема. Освен това може да е полезно или дори необходимо за тази цел да ни изпратите файлове, с които имате проблеми чрез функцията Upload („Качване“). Те могат да съдържат лична информация, като специфични за потребителя или по друг начин идентифициращи лицето имена на файлове, мета данни или съдържание. Разбира се, изборът дали желаете да качите файлове, или не е винаги Ваш. В случай че желаете, моля, вижте нашите Правила за предоставяне на данни, които са свързани с услугата за качване, и първо ги приемете.

Статистическа информация. Може да проследяваме имена на домейни, IP адреси, доставчик на мрежи, типове браузъри и друга информация за клиентската среда (като например модел на Вашето устройство, операционна система, разделителна способност на екрана и т.н.) от хора, които посещават нашия сайт. Може също така да обработваме информация за това какви приложения на Kaspersky Lab използвате и как ги използвате, уебстраницата, която сте посетили непосредствено преди посещението на нашия уебсайт, страниците на нашия уебсайт, които сте посетили, времето, прекарано на тези страници, информацията, която сте търсили на нашия уебсайт, часове и дати на достъп, както и други статистически данни. Използваме тази информация за изготвяне на статистически данни за трафика на сайтовете на Kaspersky Lab и за подобряване на сигурността и достъпността до нашите уебсайтове и услуги. Такава информация не е взаимосвързана с никаква лична информация. Не искаме от Вас достъп до или проследяване на информация според местоположение от Вашето устройство.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Данните се изтриват не по-късно от 1 (един) календарен месец след изтриването на акаунта.

Kaspersky Motorsport Website

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • потребителско име и парола;
  • собствено име;
  • фамилно име;
  • имейл адрес;
  • Вашите лични предпочитания;
  • коментари за други потребители.

Описание на Услугата

Връзка с нас. Когато въведете Вашите данни в този раздел на страницата, ние ще Ви изпратим имейл, с който да потвърдим Вашия абонамент. След потвърждението, ние регулярно ще Ви изпращаме имейли, за да бъдете информирани за последните новини в Kaspersky Motorsport. Можете да промените Вашите данни и да прекратите абонамента си по всяко едно време, като използвате връзките, съдържащи се във всеки имейл.

Свържете се с нас. Когато въведете Вашите данни в този раздел на страницата, ние ще Ви изпратим имейл, с който да потвърдим получаването на Вашето запитване. Ще използваме Вашите лични данни от този формуляр само, за да отговорим на Вашето запитване.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Ако желаете, можете да изтриете своя акаунт по всяко едно време.  Ако изтриете Вашия акаунт, ние ще изтрием Вашите лични данни от нашите записи в рамките на 24 часа.

Kaspersky Business Hub

Категориите данни

Трябва да предоставите следните данни, за да използвате Kaspersky Business Hub и да получите достъп до всичките му функции:

  • данни за личния Ви акаунт:
    • имейл адрес и парола;
    • въпрос за защита за възстановяване на достъпа до акаунта Ви, ако сте забравили паролата си;
    • номер на мобилен телефон;
    • държава.
  • информация за Вашите лицензи за продуктите на Kaspersky, които са налични в Kaspersky Business Hub;
  • статистическа информация за Вашето устройство и уеб браузър, която се събира, когато посещавате нашия уебсайт;
  • информация, предоставена на отдела за техническа поддръжка на Kaspersky

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. Ако желаете да използвате Kaspersky Business Hub и да имате достъп до продуктите, налични в Kaspersky Business Hub, трябва да създадете личен акаунт. За да направите това, трябва да въведете своя имейл адрес (който ще се използва като Ваше потребителско име) и парола. Ние ще обработваме и използваме тази информация само за да Ви предоставим функционалността на Kaspersky Business Hub и продуктите, използвани в Kaspersky Business Hub. Тази информация ще се обработва и използва за други цели само ако дадете Вашето изрично съгласие (например да получавате най-новите новини за продуктите и услугите на Kaspersky по имейл или да се свържем с Вас относно отзивите Ви за продукти на Kaspersky). Можете също да предоставите номера на мобилния си телефон, за да защитите допълнително акаунта си от неоторизиран достъп, както и въпрос за защита, за да възстановите достъпа до акаунта си, ако забравите паролата си. Ще използваме номера на Вашия мобилен телефон само за изпращане на кодове за сигурност за упълномощаване.

Можете да преглеждате, актуализирате и коригирате данните за Вашия акаунт или да изтриете акаунта си по всяко време чрез функцията „Manage account“ (Управление на акаунт).

Лицензи. Можете да управлявате лицензи за продукти на Kaspersky, които са достъпни за Вас в Kaspersky Business Hub, чрез функцията „Licenses“ (Лицензи). За целта трябва да добавите валидни кодове за активиране за всеки продукт, който използвате. Можем да Ви изпратим автоматично напомняне за изтичане на срока на лиценз по имейл.

Достъпът до управление на определени лицензи и използване на конкретни екземпляри на нашите продукти зависи от Вашите права за достъп, които са конфигурирани в продуктите.

Ние използваме държавата, която посочвате, когато регистрирате акаунта си, за да предоставим функцията за онлайн закупуване на лицензи. Онлайн продажбите на лицензи се извършват от доставчика на услуги за онлайн магазин (трета страна).

Статистическа информация. За да съберем изчерпателна статистика за използването на Kaspersky Business Hub от посетителите на уеб сайтове, може да използваме различни аналитични услуги (трети страни). Можете да намерите повече информация за нашата политика за трети страни в раздела „ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИ БИСКВИТКИ ИЛИ МОДУЛИ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ“ от този документ. Тази информация ще бъде обработвана и използвана, ако дадете изричното си съгласие, когато посещавате Kaspersky Business Hub.

Поддръжка. Когато се свържете с екипа по техническата поддръжка или екипа на Virus Lab, като използвате нашите услуги за поддръжка, ще поискаме необходимата информация, за да Ви предоставим поддръжка (например, номера на Вашия лиценз, имейл адрес, информация за продукта, който е причинил проблема, информация за хардуера и софтуера на компютъра и описание на проблема). Тези файлове могат също да съдържат лична информация, като например потребителски или идентифициращи имена на файлове, метаданни или съдържание на файлове. Можете да изпращате тези файлове по свое усмотрение.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Данните от личния Ви акаунт ще бъдат изтрити не по-късно от 1 (един) календарен месец след изтриването на акаунта. Резервните копия на данните се съхраняват за не повече от 1 (един) месец от момента на създаването им.

Kaspersky Endpoint Security Cloud

Категориите данни

Трябва да предоставите следните данни, за да използвате Kaspersky Endpoint Security Cloud и да получите достъп до всичките му функции:

  • данни за личен акаунт в Kaspersky Business Hub (можете да видите съответния списък с данни и политиката за обработка в раздела Kaspersky Business Hub от този документ);
  • данни за Вашите работни пространства на Kaspersky Endpoint Security Cloud:
    • информация за Вашите лицензи за Kaspersky Endpoint Security Cloud;
    • данни, събрани от управляваните устройства, които са свързани към работното пространство;
  • статистическа информация за Вашето устройство и уеб браузър, която се събира, когато посещавате нашия уебсайт;
  • информация, предоставена на отдела за техническа поддръжка на Kaspersky.

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. Ако желаете да използвате Kaspersky Endpoint Security Cloud и да имате достъп до всичките му функции, трябва да създадете личен акаунт в Kaspersky Business Hub. Ние се задължаваме да обработим и използваме имейл адреса, който сте посочили при регистрацията в Kaspersky Business Hub, за да Ви предоставим функционалността на Kaspersky Endpoint Security Cloud. Тази информация може да се обработва и използва за други цели само ако дадете Вашето изрично съгласие.

Лицензи. Можете да управлявате лицензи за Kaspersky Endpoint Security Cloud чрез функцията „Licenses“ (Лицензи). За целта трябва да добавите валидни кодове за активиране на лицензите. Можем да Ви изпратим автоматично напомняне за изтичане на срока на лиценз по имейл.

Достъпът до управление на конкретни лицензи зависи от Вашите права за достъп и от правата за достъп на други потребители на Kaspersky Business Hub. Тези права за достъп могат да бъдат конфигурирани в специфичните работни пространства на Kaspersky Endpoint Security Cloud. За повече информация, моля, вижте нашата онлайн документация.

Устройства. След като създадете работно пространство на Kaspersky Endpoint Security Cloud, можете да управлявате устройствата, които са свързани към работното Ви пространство и които са защитени от продуктите на Kaspersky. Преди да започнете да управлявате своите устройства с Kaspersky Endpoint Security Cloud, трябва да предприемете всички необходими мерки, за да бъде спазено съответното законодателство относно използването на услугите на Kaspersky Endpoint Security Cloud. Също така трябва да промените настройките на Kaspersky Endpoint Security Cloud за отразяване на Вашето използване. За повече информация, моля, вижте нашата онлайн документация. За да се гарантира ефективност, устройствата, управлявани в Kaspersky Endpoint Security Cloud, предават данни на административните сървъри, разположени в инфраструктурата на Kaspersky Endpoint Security Cloud. Списъкът с данните, събрани от управляваните устройства, е предоставен в онлайн документацията, раздел „Относно предоставяне на данни“.

Статистическа информация. За да съберем изчерпателна статистика за използването на Kaspersky Endpoint Security Cloud от посетителите на уеб сайтове, може да използваме различни аналитични услуги (трети страни). Можете да намерите повече информация за нашата политика за трети страни в раздела „ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИ БИСКВИТКИ ИЛИ МОДУЛИ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ“ от този документ.

Поддръжка. Когато се свържете с екипа по техническата поддръжка или екипа на Virus Lab, като използвате нашите услуги за поддръжка, ще поискаме необходимата информация, за да Ви предоставим поддръжка (например, номера на Вашия лиценз, имейл адрес, информация за продукта, който е причинил проблема, информация за хардуера и софтуера на компютъра и описание на проблема). Тези файлове могат също да съдържат лични данни, като например потребителски или идентифициращи имена на файлове, метаданни или съдържание. Можете да изпращате тези файлове по свое усмотрение.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Данните за работните Ви пространства се изтриват чрез функцията „Managing Workspaces“ (Управляване на работни пространства) в Kaspersky Business Hub или се изтриват автоматично след изтичане на лиценза на Kaspersky Endpoint Security Cloud. Подробна информация за периода на съхранение на данните за работните пространства можете да намерите в онлайн документацията, раздел „Относно предоставяне на данни“.

Kaspersky Security Center Cloud Console

Категориите данни

Трябва да предоставите следните данни, за да използвате Kaspersky Security Center Cloud Console и да получите достъп до всичките му функции:

  • данни за личния Ви акаунт:
    • имейл адрес и парола;
    • въпрос за защита за възстановяване на достъпа до акаунта Ви, ако сте забравили паролата си;
    • номер на мобилен телефон;
  • информация за Вашите лицензи за продуктите на Kaspersky, които са налични в Kaspersky Security Center Cloud Console;
  • данни за работните Ви пространства на Kaspersky Security Center Cloud Console:
    • информация за Вашите лицензи за Kaspersky Security Center Cloud Console;
    • данни, събрани от управляваните устройства, които са свързани към работното пространство;
    • данни, които потребителят въвежда в интерфейса на Kaspersky Security Center Cloud Console;
  • статистическа информация за Вашето устройство и уеб браузър, която се събира, когато посещавате нашия уебсайт;
  • информация, предоставена на отдела за техническа поддръжка на Kaspersky.

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. Ако желаете да използвате Kaspersky Security Center Cloud Console и да имате достъп до всичките му функции, трябва да създадете личен акаунт в Kaspersky Security Center Cloud Console. За тази цел въведете своя имейл адрес и парола. Ние ще обработваме и използваме тази информация само за да Ви предоставим функционалността на Kaspersky Security Center Cloud Console. Тази информация може да се обработва и използва за други цели само ако дадете Вашето изрично съгласие. Можете също да предоставите номера на мобилния си телефон, за да защитите допълнително акаунта си от неоторизиран достъп, както и въпрос за защита, за да възстановите достъпа до акаунта си, ако забравите паролата си. Ще използваме номера на Вашия мобилен телефон само за изпращане на кодове за сигурност за упълномощаване.

Можете да преглеждате, актуализирате и коригирате данните за Вашия акаунт или да изтриете акаунта си по всяко време чрез функцията „Manage account“ (Управление на акаунт).

Лицензи. Можете да управлявате лицензи за продукти на Kaspersky, които са достъпни за Вас в Kaspersky Security Center Cloud Console, чрез функцията „Licenses“ (Лицензи). За целта трябва да добавите валидни кодове за активиране за всеки продукт, който използвате. Можете да активирате автоматично напомняне за изтичане на срока за лицензите, които са активирани в продуктите на Kaspersky. Напомнянията ще Ви бъдат изпращани по имейл само ако дадете изричното си съгласие.

Устройства. След като създадете работно пространство на Kaspersky Security Center Cloud Console, можете да управлявате устройства, които са свързани към работното Ви пространство и които са защитени от продуктите на Kaspersky. Преди да започнете да управлявате своите устройства с Kaspersky Security Center Cloud Console, трябва да предприемете всички необходими мерки, за да бъде спазено съответното законодателство относно използването на услугите на Kaspersky Security Center Cloud Console. Също така трябва да промените настройките на Kaspersky Security Center Cloud Console за отразяване на Вашето използване. За повече информация, моля, вижте нашата онлайн документация. За да се гарантира ефективност, устройствата, управлявани в Kaspersky Security Center Cloud Console, предават данни на административните сървъри, разположени в инфраструктурата на Kaspersky Endpoint Security Cloud. Списъкът с данните, събрани от управляваните устройства, е предоставен в онлайн документацията, раздел „Относно предоставяне на данни“.

Статистическа информация. За да съберем изчерпателна статистика за използването на Kaspersky Security Center Cloud Console от посетителите на уеб сайтове, може да използваме различни аналитични услуги (трети страни). Можете да намерите повече информация за нашата политика за трети страни в раздела „ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИ БИСКВИТКИ ИЛИ МОДУЛИ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ“ от този документ. Ако дадете изричното си съгласие, тази информация ще бъде обработвана и използвана, когато посещавате Kaspersky Security Center Cloud Console.

Поддръжка. Когато се свържете с екипа по техническата поддръжка или екипа на Virus Lab, като използвате нашите услуги за поддръжка, ще поискаме необходимата информация, за да Ви предоставим поддръжка (например, номера на Вашия лиценз, имейл адрес, информация за продукта, който е причинил проблема, информация за хардуера и софтуера на компютъра и описание на проблема). Тези файлове могат също да съдържат лична информация, като например потребителски или идентифициращи имена на файлове, метаданни или съдържание на файлове. Можете да изпращате тези файлове по свое усмотрение.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Данните от личния Ви акаунт ще бъдат изтрити не по-късно от 1 (един) календарен месец след изтриването на акаунта. Резервните копия на данните се съхраняват за не повече от 1 (един) месец от момента на създаването им. Данните за работните Ви пространства се изтриват автоматично след изтичане на лиценза на Kaspersky Security Center Cloud или след като поискате премахването им чрез техническа поддръжка. След изтичане на Вашия лиценз може да Ви бъде предоставено правото да продължите да използвате Продукта, въпреки че функционалността на Продукта може да бъде ограничена. Подробна информация за периода на съхранение на данните за работното пространство можете да намерите в онлайн документацията, раздел „Относно предоставяне на данни“.

Kaspersky Security за Microsoft Office 365

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • имейл адрес;
  • име на фирмата;
  • парола;
  • Вашите предпочитания;
  • информация, която сте предоставили на техническата поддръжка на Kaspersky Lab;
  • списъкът от данни, които може да са достъпни за услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365, както и данните, които се събират по време на работа на услугата, са представени в раздела с документация “Относно предоставяне на данни”.

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. За да можете да използвате Kaspersky Security за Microsoft Office 365 и да имате достъп до всички негови функции, трябва да създадете личен акаунт, което ще изисква от Вас да ни предоставите Ваш имейл адрес име на компания и парола. Можете да използвате акаунт в Kaspersky Endpoint Security Cloud. Ние ще обработим и използваме тази информация само, за да Ви предоставим услугата на Kaspersky Security за Microsoft Office 365, освен ако вие не се включите изрично в обработка или употреба за други цели (например да получавате полезни новини за продукти и услуги на Kaspersky Lab по имейл). Имейл адресът, определен по време на регистрацията, ще бъде използван за уведомления, свързани с предоставянето на услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365, включително предоставяне на информация кога услугата не е налична, кога изтича пробният период или кога са пуснати актуализации.

Настройки на акаунт. Може да преглеждате, актуализирате и коригирате данните в своя акаунт, парола и предпочитания или дори да изтриете своя акаунт по всяко време чрез функцията Account Settings (“Настройка на акаунт”).

Конфигуриране на услугата. Услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365 е интегрирана директно в Office 365, което изисква достъп до Exchange Online или OneDrive. За да конфигурирате Вашата връзка за Exchange Online или OneDrive, ще бъдете пренасочени към уебсайта на Microsoft Online и подканени да дадете разрешение за Kaspersky Security за приложението Office 365 чрез поток OAuth 2.0. Услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365 също така изисква акаунт за услугата за достъп до карантина на Exchange Online. Този акаунт за услугата може да бъде конфигуриран автоматично или ръчно. Ако изберете автоматична конфигурация, услугата ще поиска от Вас данни за удостоверяване за Глобална администрация. Услугата не запазва тези данни под никаква форма, а ги използва само за първоначална конфигурация и създаване на акаунт за услугата. Ако изберете ръчна конфигурация, данните за удостоверяване за Глобална администрация не са необходими и акаунтът за услугата се създава ръчно от администратора.

Работа на услугата. По време на работа услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365 получава съобщения и други обекти (срещи, задачи и т.н.), както и файлове на OneDrive, които да бъдат сканирани и те се обработват в съответствие с настройките за защита. Kaspersky Security за Microsoft Office 365 не запазва съобщения, файлове на OneDrive или обекти, изискващи сканиране, в своята инфраструктура. Списъкът от данни, които може да са достъпни за услугата Kaspersky Security за Microsoft Office 365, както и данните, които се събират по време на работа на услугата, са представени в раздела с документация “Относно предоставяне на данни”.

Поддръжка. Ако заявите поддръжка от нашия екип по техническа поддръжка или Virus Lab, използвайки нашите услуги за поддръжка, ние ще поискаме от Вас информация, която ни е необходима, за да можем да Ви помогнем, като Вашия номер на регистрация/лиценз, последните 4 символа от номера на Вашата банкова карта, използвана за закупуване на лиценза, имейл адрес, данни за продукта и услугата, с който е свързан Вашият проблем, информация за компютърния Ви хардуер и софтуер и естеството на проблема. Освен това, може да е полезно или дори необходимо за тази цел да ни изпратите файлове, с които имате проблеми чрез функцията „качване“ в акаунта на компанията. Те могат да съдържат лична информация, като специфични за потребителя или по друг начин идентифициращи лицето имена на файлове, мета данни или съдържание. Разбира се, изборът дали желаете да качите файлове или не винаги е Ваш.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Данните ще бъдат изтрити 6 месеца след датата на изтичане на срока на Вашия лиценз.

Kaspersky CompanyAccount

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • фирмен имейл адрес (ще бъде Вашето потребителско име);
  • парола;
  • Вашето собствено име;
  • Вашето фамилно име;
  • име на фирмата;
  • държава;
  • лиценз на Вашата фирма за използване на приложенията на Kaspersky Lab;
  • информация, която сте предоставили на техническата поддръжка на Kaspersky Lab. Моля, вижте раздел Регламент за предоставяне на данни.
  • допълнителни имейл адреси на „трети страни“ (ако са добавени към акаунта).

Описание на Услугата

Регистрация на акаунт. За да използвате CompanyAccount и да имате достъп до всички негови функции, трябва да създадете:

  • личен акаунт;
  • акаунт за Вашата компания, освен ако Вашите колеги вече не са направили това.

Това ще изисква да предоставите Вашия корпоративен имейл адрес (който ще бъде Вашето потребителско име), парола, първо име и фамилия, име на компания и държава и лицензът на Вашата компания да използва приложения на Kaspersky Lab. Ние ще обработим и използваме тази информация единствено за целите да Ви предоставим услугите на CompanyAccount и на техническа поддръжка, освен ако Вие изрично не изберете информацията да бъде обработена и използвана и за други цели. След регистрация на Вашия личен акаунт, той ще бъде свързан с Вашия фирмен акаунт. Ако Вашият фирмен акаунт е създаден преди, тогава Вашата информация за регистрация (първо име и фамилия и корпоративен имейл адрес) ще бъдат изпратени на Администратора на CompanyAccount от Вашата компания. Служителят на компанията, който пръв регистрира компанията и личен акаунт, обикновено се обозначава като Администратор.

Настройки на акаунт. По всяко време можете да преглеждате, актуализирате и коригирате информацията за Вашия акаунт и парола или да изтриете акаунта в раздел My account („Моят акаунт“). Администраторът на CompanyAccount на Вашата компания също ще може да променя настройките на Вашия акаунт и да нулира паролата Ви. Ако Вие сте CompanyAccount администратора на Вашата компания, тогава Вие ще имате възможността за редакция на лични акаунти на всички Ваши колеги и да блокирате акаунта на компанията (личните акаунти на служителите ще останат в системата).

Лицензи. Можете да добавяте и преглеждате лицензите на Вашата компания за продукти на Kaspersky Lab в раздел "Licenses” (Лицензи) на Вашия CompanyAccount (кодове за активиране или ключови файлове за всеки продукт). Лицензът, предоставен по време на регистрация ще бъде добавен автоматично в CompanyAccount на Вашата компания. Ключовите файлове не се съхраняват физически в CompanyAccount. Системата само запазва запис за лиценза на Вашата компания. Всеки служител на компанията, с личен акаунт, свързан към CompanyAccount на Вашата компания, има достъп до списъка с лицензи. Вашият администратор на CompanyAccount може да отстрани лицензите на Вашата компания, като ги изтрие от списъка.

Договори. Ако Вашата компания закупи допълнителни услуги за клиентска поддръжка, след записване на покупката, ще можете да видите списък на закупените услуги в раздел Contracts („Договори“). Списъкът с договори ще бъде наличен за тези служители на компанията, които са обозначени като упълномощени да използват платената услуга в момента на нейното закупуване. Тези хора ще получават уведомления автоматично относно изтичането на договора.

Искания за клиентска поддръжка. Ако се свържете с Клиентска поддръжка или екипа на Anti-Virus Lab за поддръжка чрез CompanyAccount, ние може да поискаме от Вас да предоставите информация, която ще ни е необходима за предоставяне на съдействие. Например, това може да включва информация за продукта, свързан с Вашата заявка, компютърен хардуер, мрежата на Вашата компания, софтуер и естеството на проблема, който имате. Освен това, може да е полезно или дори необходими да ни изпратите файловете, с които имате проблем или файловете, които дефинират конфигурацията на Вашия компютър или файлове. Можете да направите това чрез опцията Attach files („Прикачване на файлове“) във формуляра за заявка. Тези файлове могат да съдържат специфични за потребителя или по друг начин идентифициращи лицето имена на файлове, мета данни или съдържание. Изборът дали желаете да качите файлове или не винаги е Ваш. Ако желаете да качите файлове, моля, първо да прегледате и приемете нашия Регламент за предоставяне на данни на страницата за качване на файлове. За да бъде избран правилния отдел за клиентска поддръжка за Вашата заявка, ние ще използваме информация, свързана с лицензите на Вашата компания, страна, и вероятно, езика на интерфейса, избран във Вашия CompanyAccount. Вашите колеги могат да имат достъп до Вашите запитвания, ако Вашият администратор на CompanyAccount ръчно промени съответните настройки (администраторът може да вижда заявките автоматично).

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Можете да изтриете своя акаунт по всяко време в настройките на акаунта или чрез подаване на искане до нашата техническа поддръжка. След като Вашият акаунт бъде заличен, Вашите лични данни ще бъдат съхранявани в базата данни на Kaspersky Lab, докато не изтече периодът на задържане, но Вие вече няма да имате достъп до уебсайта, като използвате изтрития акаунт.

Kaspersky Lab Partner Portal

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • имейл адрес;
  • парола;
  • Вашето име;
  • адрес;
  • телефонен номер;
  • информация, която сте предоставили на техническата поддръжка на Kaspersky Lab.

Описание на Услугата

Ние изискваме лична информация, когато правите поръчка, регистрирате продукт, заявявате услуга, отговаряте на анкета, участвате в състезание и когато кореспондирате с нас или участвате в други дейности на нашия уебсайт.

Вие вземате всички решения по отношение на това дали да продължите с дадено действие, което изисква предоставянето на лична информация. Но, имайте предвид, че ако не желаете да предоставите необходимата информация, има вероятност да не можете да завършите транзакцията.

Ние използваме личната информация по следните начини:

  • да Ви предоставим информация относно предупреждения за вируси, актуализация на продукти, услуги, бюлетини, информационни имейли и проучвания за идеи за бъдещи продукти и подобрения;
  • да ни помогнете в създаването на съдържание, което се отнася до Вас;
  • да Ви предоставим специални, специфични за Kaspersky оферти, които могат да представляват интерес за Вас;
  • да ни помогнете в създаването на по-добри продукти и услуги, които да отговорят на Вашите нужди;
  • да можете да закупувате и изтегляте продукти, да получавате достъп до услуги и по друг начин да участвате в избрани от Вас услуги;
  • да Ви помогнем бързо да намерите софтуер, информация за услуги или продукт, които са важни за Вас.

Kaspersky Lab използва услуги на външни доставчици, които ни предоставят услуги. Те могат да бъдат използвани за разпространение на продукти, предоставяне на техническа поддръжка или обработка на поръчки. Изискване за нашите доставчици е да съхраняват сигурно личната информация на клиентите сигурно и стриктно конфиденциално, и да използват лична информация само от името на Kaspersky Lab и за никакви други цели.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Личните данни се съхраняват през цялото време, докато използвате услугата, и ще бъдат изтрити след Вашето първо искане.

GSI Parser

Категориите данни

За да използвате Услугата и да имате достъп до всички нейни функции, Вие ще предоставите следните лични данни:

  • имейл адрес;
  • парола;
  • отчетен файл (информация за хардуера и софтуера, инсталиран на компютъра, версията на операционната система и инсталираните сервизни пакети, обекти на ядрото, драйвери, услуги, добавки за Internet Explorer на Microsoft, разширения на системата за печат, приставки за Windows Explorer, заредени обекти, активни елементи за настройка, аплети на контролния панел, записи от файла hosts и системния регистър, версии на браузърите и пощенските клиенти, информация за установените мрежови връзки и отворени портове в момента на подаване на информацията). Пълен списък с предоставената информация можете да намерите в раздел Предоставена информация.

Описание на Услугата

Общи условия. С настоящото Kaspersky Lab Ви дава правото да използвате Уебсайта и да преглеждате Съдържанието му за лична употреба, за да сте сигурни, че софтуерът на Kaspersky Lab е съвместим с другия софтуер, инсталиран на Компютъра и/или драйверите, съставляващи Компютъра, и да коригирате грешки в софтуера. Чрез качването на отчетния файл на Уебсайта Вие потвърждавате, че сте законният собственик на качения обект и че самият обект не е поверителен и не съдържа поверителна информация. Предоставяйки обекта за анализ (качване на обекта), Вие предоставяте на Kaspersky Lab безплатен и изключителен лиценз за копиране, съхраняване и изтриване на качения обект за целите на анализа. Данните се предават към Kaspersky Lab чрез защитени връзки. Предоставената информация ще бъде защитена от Притежателя на правата в съответствие със законовите изисквания и изискванията, посочени в „Политика за поверителност“. Уебсайтът не може да се използва за създаване на данни, код или услуги с цел откриване, блокиране или премахване на вируси. Намесата в работата на Уебсайта или получаването на достъп до услугите на Уебсайта чрез заобикаляне на стандартния интерфейс (чрез маршрути без документи) е забранено. Използването на Уебсайта трябва да отговаря на законовите разпоредби, включително приложимите законодателни инструменти и правилата за износ и реекспорт.

Създаване на потребителски акаунт. Трябва да създадете акаунт, за да използвате уебсайта. За да създадете своя акаунт, въведете имейл адреса си и задайте парола.

Настройки на потребителския акаунт. Можете да промените имейл адреса или паролата си или да премахнете окончателно акаунта в раздела „Управление на Вашия акаунт“.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Каченият обект ще бъде съхраняван в системите на Kaspersky Lab не по-дълго от 90 дни, след което ще бъде изтрит, без възможност да бъде възстановен.

Други уебсайтове и формуляри

Категориите данни

За да получите достъп до различни елементи от съдържанието, регистрация за събития, тестване на нашите продукти и за свързване с нас чрез използване на нашите формуляри за контакт и поддръжка, за предотвратяване на измами, за установяване на кражби и всякакви други злоупотреби с услугата, Вие трябва да предоставите лични данни, които могат до включват, както следва:

  • собствено име;
  • фамилно име;
  • имейл адрес;
  • телефонен номер;
  • IP адрес;
  • UTC дата.

Описание на Услугата

Общи условия. С настоящото Kaspersky Lab Ви дава право да използвате уебсайта и да преглеждате неговото съдържание за лично ползване с цел да се гарантира, че софтуерът на Kaspersky Lab Software е съвместим.

Премиум съдържание. За да получите достъп до различни елементи от съдържанието, като например технически документи, видеоклипове, регистрация за събития или достъп до специални маркетингови материали, ще изискваме от Вас Вашето собствено име, фамилно име, имейл и телефонен номер като задължителни лични данни за получаване на достъп до това премиум съдържание и за предоставяне на допълнителна информация за друго съдържание. Тези данни ще бъдат използвани от нашия регионален офис на Kaspersky, който отговаря за Вашето местоположение, за да Ви предоставим допълнителна информация за продукти, услуги и други инициативи, като например образователни дейности, семинари, събития и маркетингови кампании, които могат да представляват интерес за Вас. Абонаментът е доброволен и можете да го прекратите по всяко едно време, като щракнете върху връзката за прекратяване на абонамент или се свържете с нас на имейл адреса, предоставен в имейл съобщението. В този случай Вашите данни за регистрация ще бъдат изтрити и Вие повече няма да имате достъп до Премиум съдържание, освен ако не се абонирате отново за него.

Безплатно изпробване. Ако желаете да тествате нашите продукти, ние също така ще изискваме Вашето собствено име, фамилно име, телефонен номер и имейл адрес. Тази информация ще бъде използвана за изпращане на код за активиране и за напомняне за края на пробния период. До 14 дни края на пробния период, можете да получите финално напомняне и оферта за закупуване на пълен лиценз. Регистрацията за изпробване е доброволна и можете да оттеглите своето съгласие по всяко едно време, като щракнете върху връзката за прекратяване на абонамент или се свържете с нас на имейл адреса, предоставен в имейл съобщението. При Вашия отказ, ние ще изтрием незабавно Вашата информация, освен ако не решите да закупите пълен лиценз.

Бюлетини, безплатни актуализации на продукти и специални оферти. Ако сте се абонирали за него и сте ни предоставили Вашия имейл адрес, а в някои случаи и Вашето собствено и фамилно име, ние ще използваме тези данни, за да Ви предоставим допълнителна информация за продукти и услуги, безплатни актуализации на продукти и специални оферти, които могат да представляват интерес за Вас. Абонаментът е доброволен и можете да го прекратите по всяко едно време, като щракнете върху връзката за прекратяване на абонамент или като се свържете с нас на имейл адреса, който ще намерите във всеки имейл. В този случай, Вашите име и имейл адрес ще бъдат изтрити и ние няма да Ви изпращаме такива имейли, освен ако не се абонирате отново.

Формуляри за контакт. Ако желаете да се свържете с нас чрез нашите формуляри за контакт и поддръжка, ще бъдете подканени да ни предоставите информация за връзка с Вас (полета за въвеждане, маркирани с „*“), която информация ние ексклузивно ще обработим или използваме, доколкото е необходимо, за да се свържем с Вас и да Ви предоставим исканата информация. Можете да предоставите допълнителна полета (чрез полета за данни, които не са маркирани с „*“), която информация ние също ще обработим в съответствие с всички приложими изисквания за защита на данни. Тези данни ще бъдат препратени към регионалните екипи на Kaspersky, отговарящи за Вашето местоположение. Регионалните екипи на Kaspersky ще използват тези данни, за да се свържат с Вас.

Годишни проучвания за удовлетвореност на клиентите за потребителите на техническа поддръжка. Kaspersky Lab извършва проучвания при инцидент и годишно проучване за потребителите на техническа поддръжка с цел подобрение на качеството на обслужване. За да можем да извършим Годишните проучвания за удовлетвореност на клиентите, ние получаваме следната информация:

Вашият имейл адрес, който ще ни позволи да Ви идентифицираме като потребител в нашата база данни и да свържем Вашето мнение в проучването с Вашите контакти и история за заявки, изпратени към нашия екип за техническа поддръжка.

Оценката, която се дали на Екипа за техническа поддръжка и препоръките, които ще бъдат използвани за подобрение на качеството на услугите, предоставяни от Техническата поддръжка на Kaspersky Lab.

Колко време съхраняваме Вашите лични данни

Личните данни се съхраняват през цялото време, докато използвате услугата, и ще бъдат изтрити след Вашето първо искане.

ИЗПОЛЗВАМЕ ЛИ БИСКВИТКИ ИЛИ МОДУЛИ НА СОЦИАЛНИ МРЕЖИ

Бисквитките са файлове или фрагменти с информация, които могат да бъдат записани на Вашия компютър или на други съвместими с интернет устройства (например смартфони или таблети), когато посещавате нашите уебсайтове. Тази информация често съдържа буквено-цифрени низове, които идентифицират по уникален начин Вашия компютър, но могат да съдържат и друга информация.

Използваме различни типове „бисквитки“ (малки текстови файлове, който се записват на Вашето устройство):

  • бисквитки за въвеждания от потребителя;
  • бисквитки за удостоверяване;
  • бисквитки, съхраняващи Вашите предпочитания и настройки;
  • бисквитки за ефективност;
  • бисквитки за сигурност (против измама);
  • бисквитки за реклама на трети страни;
  • бисквитки за анализ на първа страна;
  • бисквитки за проследяване на социалните мрежи.

Ние също така използваме файлове с бисквитки, когато изтегляте приложения на Kaspersky Lab от нашите уебсайтове. Това ни дава възможност да подобряваме взаимодействието на потребителите с уебсайта и продукта, когато използвате продукти на Kaspersky Lab и нашите уебсайтове, както и когато предоставяте изрично съгласие.

Някои от нашите уебстраници използват електронни маркери (уеб маяци), които използваме за получаване на изчерпателни статистически данни относно ефективността на нашите рекламни кампании и други операции. Ние също така включваме уеб маяци в нашите имейли до Вас с цел определяне на ефективността, изпълнението и оптимизацията на изпращаните имейли и удовлетвореността на потребителите. За тези цели използваме различни аналитични услуги. Можете да прегледате списък с услугите тук.

Можете да конфигурирате настройките на Вашия браузър така, че бисквитките да бъдат блокирани или Вашата система да Ви информира дали дадена уеб страница желае да постави бисквитка. Но, имайте предвид, че блокирането на бисквитките може да окаже такова влияние, че да не може да използвате всички функции на нашата уеб страница.

Също така използваме и различни видове „добавки за социални мрежи“. Моля, вижте тук списък на бисквитките, които са вградени в нашите уебсайтове, и таблица, обясняваща как използваме модулите на социалните мрежи.

ПРИНЦИПИТЕ НА KASPERSKY ПО ОТНОШЕНИЕ НА ЗАЩИТА НА ДАННИ

Принципно, нашите уеб страници са проектирани по начин, който ограничава обработката на лични данни до минимум. В определени случаи сме задължени да предоставим Вашите лични данни на трети лица, поради приложими законови изисквания. Такъв е например случаят, когато съществува причина за подозрение за престъпление или злоупотреба с наша уеб страница.

За предоставянето на определени услуги, може да използваме външни доставчици на услуги. Доколкото външните доставчици на услуги трябва да имат достъп до личните данни, ние гарантираме, че този достъп е ограничен до степента, необходима за предоставяне на съответната услуга. Освен това, такива външни доставчици трябва да гарантират, че отговарят на всички приложими разпоредби за защита на лични данни.

Нашите уебсайтове съдържат връзки към компании, с които поддържаме бизнес отношения, най-вече към доставчиците на нашия уеб магазин. По никакъв начин не сме отговорни за спазването на изискванията на защита на данни по отношение на използването на уеб страниците на нашите партньори. За информация, свързана със защита на данни, при посещение на тези уеб страници, вижте политиките за поверителност на съответните уеб страници на компаниите.

КЪДЕ ОБРАБОТВАМЕ ИНФОРМАЦИЯТА

Личните данни, предоставени от потребители на Kaspersky Lab, могат да бъдат обработвани в държавите, включително държави извън европейския съюз (ЕС) или Европейското икономическо пространство (ЕИП), и могат да включват Германия, Нидерландия, Франция, Обединеното кралство, Швейцария, Канада, Сингапур, Русия, Япония, САЩ, Мексико, Китай, Азербайджан. Съгласно нашите общи бизнес практики данните, получени от потребители в ЕС, се обработват на сървъри, разположени в ЕС и Русия. Личните данни могат да се обработват в местоположения извън Европейския съюз (ЕС) или Европейското икономическо пространство (ЕИП), като за някои от тях Европейската комисия не е установила дали имат адекватно ниво на защита на данните. В който случай Kaspersky Lab ще предава и разкрива Вашите данни в съответствие с решенията на Европейската комисия за адекватното ниво на защита за някои държави и Стандартните договорни клаузи, одобрени от Европейската комисия. Можете да поискате копие от Стандартните договорни клаузи – моля, свържете се с нас на щракнете тук.

Kaspersky Lab е предприела подходящи мерки за сигурност с цел защита на Вашите лични данни в съответствие с най-добрите практики в областта на сигурността и неприкосновеността на личната информация, включително чрез използването на Стандартните договорни клаузи на Европейската комисия за предаване на лична информация между компаниите от групата, което изисква всички компании от групата да защитават личната информация, която се обработва от Европейското икономическо пространство, в съответствие със стандарт, еквивалентен на този, който се изисква съгласно законодателството на Европейския съюз в областта на защитата на данните. Когато обменяме Вашите лични данни с доставчик на услуги от трета страна, която е извън Европейското икономическо пространство и Швейцария (както е описано подробно в раздела, озаглавен „Получатели и правно основание за предаване“), ние задължаваме с договор третата страна, доставчик на услуги, да прилага адекватни гаранции за защита на Вашата информация.

ПОЛУЧАТЕЛИ И ПРАВНО ОСНОВАНИЕ ЗА ПРЕДАВАНЕ

Никога не предоставяме данни или достъп до тях на държавна организация или трети страни. Може да разкриваме информация само при условия на ограничен достъп, както следва:

  • В рамките на групата от компании Kaspersky Lab. Вашите лични данни ще бъдат използвани от нашите служители и други членове на персонала въз основа на необходимостта да са информирани за описаните по-горе цели.
  • Можем също така да обменяме Вашата информация с доставчици, които ни помагат, като ни предоставят услугите. Те ще обработват Вашите лични данни единствено като обработващи личните данни (член 28 от GDPR) от наше име. Категориите на такива получатели включват: предоставяне на уеб анализи, обработване на данни, реклама, разпространение на имейли, обработка на плащания, изпълнение на поръчки и други услуги.

В такива случаи тези компании трябва да спазват нашите изисквания за сигурност и неприкосновеност на личната информация и не им е разрешено да използват получаваните от нас лични данни за никакви други цели.

Когато разкриваме Вашата информация на групата от компании на Kaspersky Lab и доставчиците на услуги извън Европейското икономическо пространство, ние го правим въз основа на стандартите, изложени в одобрените от Европейската комисия Стандартни договорни клаузи за износ на лични данни, и нашите собствени високи стандарти за сигурност на данните и зачитане на поверителността Ви.

ВАШИТЕ ПРАВА И ВАШИТЕ ЛИЧНИ ДАННИ И КАК ДА ГИ УПРАЖНЯВАТЕ

Ние също така Ви информираме, че имате определени права по отношение на съхраняваните от нас лични данни:

  • Право да бъдете информирани. Имате право да Ви бъде предоставена ясна, прозрачна и лесно разбираема информация относно това как използваме Вашите лични данни и относно Вашите права.
  • Право на достъп. Имате право да получите копие от личните данни, които обработваме за Вас, и да проверите дали ги обработваме законосъобразно.
  • Право на корекция. Искане на корекция на личните данни, които обработваме за Вас.
  • Право на изтриване (право да бъдете забравени). Имате право да поискате от нас да изтрием или да премахнем лични данни, когато не съществува основателна причина да продължим да ги обработваме.
  • Право на ограничаване на обработката. Имате право да поискате от нас да преустановим обработването на лични данни за Вас, например, ако искате да установите тяхната точност или причината за обработването им.
  • Право на преносимост на данните. Искане за предаване на Вашите лични данни. Ние ще предоставим на Вас или на трета страна, която сте избрали, Вашите лични данни в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат.
  • Право на възражение. Имате право на възражение срещу нашето обработване на Вашите лични данни, когато такова обработване се основава на нашите законни интереси.
  • Право на отказ от съгласие за защита на данните. Ако оттеглите съгласието си, е възможно да не можем да Ви предоставим достъп до някои специфични функционалности на нашия сайт. Ако е така, ще Ви информираме в момента, в който оттеглите съгласието си.
  • Право на оплакване. Имате право да се свържете с органите за защита на данните във Вашата държава, за да подадете жалба срещу нашите практики в областта на защитата и неприкосновеността на личната информация.
  • Право на дезактивиране на бисквитките. Ако желаете да ограничите или да блокирате всички бисквитки, които се поставят от нашите уебсайтове, моля, използвайте инструмента, който е наличен на дадения уебсайт (ако това е приложимо) или вижте функцията Help („Помощ“) във Вашия браузър, за да управлявате настройките си от браузъра.

Ако искате да упражните тези права, можете по всяко време да се свържете с нас.

Обикновено няма да Ви се наложи да плащате такса за достъп до Вашите лични данни (или за упражняване на някое от другите права). Все пак, освен по отношение на отказа от съгласие, е възможно да начислим разумна такса, ако искането Ви е явно неоснователно, повтарящо се или прекомерно, или можем да откажем да се съобразим с Вашето искане при тези обстоятелства.

Възможно е да се наложи да поискаме специфична информация от Вас, за да ни помогнете да потвърдим Вашата самоличност и да гарантираме правото Ви на достъп до Вашите лични данни (или за упражняване на някое от другите права). Това е мярка за сигурност с цел да се гарантира, че личните данни не се разкриват на някое друго лице, което няма право да ги получава. Възможно е също така да се свържем с Вас за допълнителна информация по отношение на Вашето искане с цел да ускорим нашия отговор.

Ние се опитваме да отговорим на всички законосъобразни искания в рамките на един месец. Понякога това може да ни отнеме повече от месец, ако искането Ви е особено сложно или ако сте отправили няколко искания. В този случай ще Ви уведомим и ще ви държим в течение.

ЖАЛБИ

Ако искате да подадете жалба относно настоящата Политика за поверителност или нашите практики по отношение на Вашите лични данни, моля, свържете са с нас на щракнете тук.

Ако смятате, че обработването на лични данни, свързани с Вас, нарушава приложимото законодателство за защита на данните, имате правото да подадете жалба до компетентния надзорен орган по всяко време. Кой надзорен орган, компетентен по Вашата жалба, може да зависи от държавата, в която пребивавате.